Volg ons op Twitter

Nieuwtjes

Over interactie & netwerken, ganzenkroketten en techniek op je evenement

Geschreven door Adminek vrijdag 27 april 2012 15:45

alt- Leren hoe je interactie op je evenement bevordert?

- Benieuwd naar de achtergrond van de ganzenkroket?

- Licht, geluid of video nodig en zin in fikse korting?

 


Je vindt het allemaal in de nieuwsbrief van april

 

Foto's Secretary Business Days

Geschreven door Pien en Evelien vrijdag 30 maart 2012 08:18

Nieuwe leden: welkom. Het was top, veel nieuwe registraties en veel enthousiaste reacties op de aardbeienboompjes, de korting van Dungelmann, de inspiratieworkshops van BloemBloem, LiveHouse, EventAssist, Bourgonje en de preventietips van VDS Risicobeheer. 

Foto's Secretary Business Days 2012

 

 

Inspiratie workshops bij Pien en Evelien tijdens de Secretary Business Days

Geschreven door Pien en Evelien vrijdag 23 maart 2012 17:06

 

Tijdens de Secretary Business Days kun je in onze stand (nummer 531) meedoen met inspiratieworkshops. Aan de lange tafel vraag je specialisten het hemd van het lijf over jouw evenement of je laat je simpelweg inspireren. Kom langs en schuif aan! 

 

 

 

 

Woensdag 28 maart 2012


12.00 - 12.15 - Janet Siebelink van Grand Catering over eten & drinken 


13.00 - 13.15 - Marloes Honsbeek van LiveHouse over communicatie en no-show


14.00 - 14.15 - Karlijn Klop van BloemBloem over sfeer en inrichting


15.00 - 15.15 - Marloes Honsbeek van LiveHouse over communicatie en no-show

 

 

Donderdag 29 maart 2012


11.00 - 11.15 - Marloes Honsbeek van LiveHouse over communicatie en no-show


11.30 - 11.45 - Richard Verhoef van BloemBloem over sfeer en inrichting


12.00 - 12.15 - Janet Siebelink van GrandCatering over eten & drinken


13.00 - 13.15 - Andy Jansen van EventAssist over deelnemer registratie 

 

Maximaal 6 deelnemers per workshop. Vol = vol. 
Van onze partner VDS Risicobeheer krijg je de risico- en preventiechecklist voor evenementen gratis mee bij bezoek aan de stand. 

 



Volg de rode schoentjes op de beursvloer!

   

Tickets voor de Secretary Business Days

Geschreven door Pien en Evelien vrijdag 23 maart 2012 15:04

alt

Heb je je nog niet ingeschreven voor de Secretary Business Days? Via de website kun je je gratis registreren. Registreer je je niet van te voren dan betaal je €20,00 aan de kassa.

Secretary Busines Days, 28 en 29 maart, 1931 Brabanthallen 's Hertogenbosch: 65 exposanten, 50 presentaties in het theater, power-en ambitieworkshops, paarden, IPads, MindMaps, een TweetRedacteur en ...ambitieuze secretaresses!

 

 


altJe vindt ons in stand 531, volg de rode schoentjes! We hebben dip aardbeitjes in de boom, je kunt inspiratieworkshops volgen, krijgt gratis een handige checklist voor het succesvol organiseren van evenementen mee voor op kantoor en je maakt kans op een schoenenbon voor de (web)winkel van Dungelmann schoenen!




 

 

 

Social Media Café op de Secretary Business Days

Geschreven door Pien en Evelien vrijdag 23 maart 2012 14:32


Social Media kun je goed vergelijken met een gezellige dorpskroeg. Daar hebben de gasten het naar hun zin met elkaar. Als nieuwkomer knoop je een praatje aan, geef je een rondje en luister je naar de gesprekken om je heen.  

 

Social Media Café anno 2012

Onze kennispartner LiveOnlineEvents opent op de Secretary Business Days een Social Media Café. Beide dagen kun je bij Thalita van Heems terecht met je vragen over Twitter, LinkedIn & Facebook en andere sociale media! Let op: domme vragen bestaan niet!

 

Je vindt het Social Media Café bij de ingang, stand 143, in samenwerking met het Convention Bureau Brabant.

 


PS - In het Social Media Café schenken ze glaasjes prosecco! Proost! Wij gaan er zeker even langs. 

   

Pagina 7 van 13